|
|
|
|||||||
| Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Compartint Somnis Què vas somiar ahir a la nit? Comparteix els teus somnis i discutir els seus significats amb altres. »Comenceu aquí! |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
algú em pot ajudar a interpretar el meu somni!Vaig tenir un somni del meu marit amb qui estic separat ja amb més d'un mes. Encara l'estimo molt i estic embarassada.
Jo somni que anàvem en un Mini Cooper (DNT que té un cotxe) a la carretera on hi havia 4 carrils, i en un moment, drive molt ràpidament i com en una fracció de segon va acabar en un lloc muntanyós, amb arbustos i petits camins de terra. i ell em va dir que havíem d'escapar i em va dir que arent ser millor ara vol anar? M'agradaria saber el significat del meu somni, espero que així li ho expliqui. coz i vull saber si tornarà a mi. |
||
|
|
|
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| Comença aquí! Introducció a Carl Johan callem, Calendari Maya i 2012 | Jonas1 | Calendari Maya i 2012 | 21 | 10/20/2009 04:07 |
| Comença aquí! - Introducció del Despertar Espiritual de la Terra i els canvis | Jonas1 | Despertar Espiritual | 1 | 08/31/2008 12:42 |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
|
|
|
|