|
|
|
|||||||
| Drøftelser & Polls Et sted at drøfte og stemme om livets virkelig interessant spørgsmål! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| Følgende bruger Says Tak til susanmathew For This Useful Post: | Dr.Time (06-21-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
Tak: 255
|
Re: Narkotika og NarkotikamisbrugJeg er enig Susan. Der er mange, der har fået tabt hen ad vejen, og sidder fast i stoffet cyklus. De starter ud som gør dette som en flugt og slippe endelig får dem i en cyklisk tilstand, og de enten ikke vil eller ikke kan bryde det. De vil ikke forskud åndeligt, hvis de ikke bryde denne cyklus.
|
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Kip For This Useful Post: | Dr.Time (06-21-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Narkotika og NarkotikamisbrugJeg befinder mig bedrøvet med et familiemedlem, der havde startet ud på denne måde, men det er år siden, noget hjalp den stakkels sjæl. Jeg tabte med, hvad der skal forsøge næste, da vi har prøvet så mange ting allerede, har intet syntes at hjælpe og hende? Hun tænker på det som et svigt mod hende direkte.
|
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til vera For This Useful Post: | Dr.Time (06-21-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Narkotika og NarkotikamisbrugEr du taler om noget medicin (gade eller Rx), er du taler om kun lægemidler, der anvendes i den tid for at forsøge at bedre dig selv i din egen vej? Er du taler om kun lægemidler (hvad med alkohol). Alle kunne anses for narkotika til krop og sind.
|
|
| Følgende bruger Says Tak til tomkin For This Useful Post: | Dr.Time (06-21-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Narkotika og NarkotikamisbrugDette er en meget eksplosiv emne, du har detenated og serier, som anvendes som retning og archetechural tekniske tilgang doesn `t synes at have været afsluttet uden nogen form for involvering i misbrug af en slags, før hypnotherapy blev valgt som en naturlig kombattant af experiencial vækst .
Hvis det så er sagt, at vi er her for oplevelser og tilføje til denne teori, for at finde og gå den fine linje i liv og død tråd og fortsat vækst i stedet for genvækst en mangfoldighed af naturlige og udviklet har hele tiden en given udfordring indtil der ikke er mere udfordring. For så at sige dette, død som almindeligt kendt, bør overcome.I er helt trygge ved at sige, at vi har denne mulighed, men det er en karma affære. Hvis man ikke kender de grænser og blive guidet hypnose kan også blive en afhængighed, og være en svaghed, og ikke en strength.Hypnosis og enhver form for medicin, fysisk eller kemisk udviklet, er et personligt valg af åndelige og fysiske udvikling. Hvad der virker for en virker ikke altid det samme for andre, desværre sagt, men sandt known.Depending på hvilket niveau hver sjæl er på, og hvilket niveau det er bestemt til at opnå og opretholde eller være en bestandig rejsende og opdagelsesrejsende, afgivelse og modtagelse af rådgivning af, hvad man skal opleve, og hvad man burde ikke `t er, hvad jeg sagde tidligere, en meget meget eksplosive emne. Lyder som om du har en masse erfaring, og jeg don `t vide, hvis du mener, at en god ting eller en dårlig ting. Du lyder som om du er en gammel sjæl, som nu er i en ungdommelig body.Hypnosis formentlig didn `t få dig til dit intellektuelle niveau du er nu, men det bliver sandsynligvis hjælpe dig med at opnå en balance, men der er meget mere at dine hemmeligheder at opretholde en balance end hypnose, for at pleje dele disse så godt? ![]() Ville elske at vide af din gratis / komplementære helbred. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Narkotika og Narkotikamisbrug Latter er stærkt vanedannende og en dynamit kur mod depression.A psykiske forudsigelse: bruge med forsigtighed og begrænse til only5 minutter ad gangen, lidt ligesom kærlighed: den kan dræbe dig. ![]() ![]() ![]() ![]() Senest redigeret af Dr.Time; 07-03-2009 kl 12:18.. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Narkotika og Narkotikamisbrug Kissing siges at være addictive.Does nogen ved hvordan man får unhooked fra det? Et æsel er også kaldet en ass.If jeg havde et æsel, jeg spekulerer på, om nogen ville kysse den og få afhængige af det? ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nyt medlem
|
Re: Narkotika og NarkotikamisbrugAfhængighed af et lægemiddel, selv disprin eller anacin er farligt, mens vi her taler om dårlige afhængighed af narkotika. Narkotikamisbrug er meget dårlig i Evry tilstand, som det er startet som boredem, stress eller for nydelse.
|
|
| Følgende bruger Says Tak til coloncleanse For This Useful Post: | Dr.Time (06-24-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Narkotika og NarkotikamisbrugTak colincleanse: Da jeg don `t have min store Colin normale naturligt for Joe er nu i form af en lignende som en insulinpumpe affair.In de fleste af vore almindelige sundhedspleje genkender ikke så meget forskel og liv og død er en ganske slag i vores sundhedssystem, eller det har været så far.I måtte lære at være bedre end de fleste læger bare at overleve, og så har mange others.All de penge, der pumpes ind sundhedsvæsenet største strøm fordele virksomhedernes sponsorater mere, end det gør faktisk sundhed itself.Can dette bevises? Meget let, især kræft og de fleste af de incurables i dag, at aren `t formodes at være cureable.
Almindelig sund fornuft, når det er opnået taler, at immunsystemet er det eneste system, der skal attention.Big og lidt at lære mere. ![]() ![]() |
||
|
|
|
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Personlig udvikling: alkoholmisbrug, udryddelse af det med hypnose | Editor | Nyheder - Personlig Udvikling | 3 | 10-04-2009 01:57 |
| 13 Bliss Junkie Addiction Blissful Blissfulness Addict | Jonas1 | Videoer - lov af Attraction | 1 | 06-23-2009 04:05 |
| Tags |
| Thread Tools | |
|
|
|
|